dinsdag 12 november 2013

Breakfast - Inspiration

Rijstepap met verschillende noten, appel, kaneel en geraspte kokos

Start a new habit! Have a Healthy breakfast each morning. It sets up your metabolism and you're more likely to make Healthy choices throughout the day!

Ik houd van ontbijtjes! Zonder ontbijt ga ik de deur niet uit. Maar voor een simpele boterham, kom ik mijn bed weer niet uit. Ik schreef al eens eerder over havermout en rijstepap en ik ben er nog steeds niet op uit gekeken. Beiden zijn een heel goed voedzaam ontbijt. En naast voedzaam, vullen de ontbijtjes als een bom en geven ze je de energie die je nodig hebt om de dag goed gezond van start te gaan. 
Ik combineer mijn ontbijtjes vaak met fruit en noten, aangezien een kaal bakje havermout of rijstepap er niet echt heel smaakvol uit ziet. Hierbij enkele foto's voor breakfast - inspiratie.

What is your favorite breakfast?


 Havermout met (diepvries) bosvruchten en banaan

Havermout met verschillende noten en banaan

Havermout met blueberries, banaan en geraspte kokos

Geen opmerkingen :

Een reactie posten