zondag 3 november 2013

Trainingsweek

Ik wil de Marathon van Rotterdam gaan lopen en dat betekend écht serieus gaan trainen. Ik zal nog steeds wekelijks mijn trainingsschema posten, maar omdat ik "opnieuw" start met een concreet doel, verbind ik vanaf deze week geen nr # meer aan mijn trainingsweken. Mijn trainingsschema is nu nog een opbouw tot de 21km/Halve Marathon, dus als je niet van plan bent om een Marathon te gaan lopen (maar kan je wel ruim een uur aan een stuk lopen), dan kan je komende weken nog goed mijn trainingsschema volgen om je uithouding/duur uit te bereiden tot de Halve Marathon.

Mijn trainingsschema voor deze week: 
  • duurloop 45min.
  • 6 - p - 6 - p - 6 - p - 6 - p - 6 - p (5 x 6min. tempo / p = 5min dribbelen)
  • duurloop 105min. 
Dit schema is opgesteld door mijn Mama die een ervaren hardlooptrainster is en die zelf ook meerdere Marathons heeft gelopen. 
Het schema is (nu nog) gebaseerd op een training/voorbereiding op de Halve Marathon. 

Train je mee voor een Halve Marathon of ben je net zo enthousiast als ik, 
en train je mee voor de Marathon van Rotterdam?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten