zondag 22 december 2013

Cup of Tea

"Life is like a cup of tea. It's all in how you make it."

Ik kan erg genieten van een goed bakje koffie, maar meer dan 2 kopjes koffie per dag kom ik vaak niet. Van thee daarentegen, kan ik liters drinken. En laat thee dan ook nog eens heel Healthy zijn! Water met een smaakje. Wat zeg ik, vaak niet "zomaar" een smaakje. Krijg je ergens een kopje heet water met een doos met smaakjes voor je, dan kies je de smaak waar je op dat moment zin in hebt. Elk moment van de dag, kent wel zijn eigen, bijpassende smaak thee. Mijn vaste voorkeur gaat doorgaans uit naar groene thee, maar er gaat niets boven speciale smaken verse thee.

Ik heb binnenkort een tentamen en dan is naast koffie, thee een must om het studeren enigszins fijn te maken. Naast mijn boeken staat een grote pot thee. En laat ik nou net laatst van de Tea Bar verschillende smaken thee hebben gekregen. Ik zie een perfecte mogelijkheid om het onaangename van studeren, met het aangename van het proeven van de thee van de Tea Bar te combineren!

De thee Mangolicious, bevat groene en witte thee, rozen, mango en kokos. En de thee Oriental Night, is een zwarte theemelange met orientaalse smaken. Deze thee bevat rozen, kaneel, maretak en karwij. Naast de heerlijke smaken, komt bij beide theesoorten een geweldige aroma vrij. Je hebt tegenwoordig veel verschillende geurstokjes om je huis een heerlijke geur te geven, maar zet één pot thee en je hebt geen geurstokje mee nodig. Daarnaast is het erg fijn dat je van beide theesoorten maar een heel klein beetje thee nodig hebt, om het hete water een goede smaak en kleur te geven. Een paar zakjes thee van de Tea Bar en je komt de koude winter wel door!

"You can't buy happiness, but you can buy tea. And that's kind of the same thing."

Conclusie. Studeren is zo vervelend nog niet, als je maar zorgt voor een fijne kop thee. Pure geluksmomentjes! Laten we hopen dat dit geluk ook aan mijn zijde is met mijn tentamen.

Wat is jou favoriete smaak thee?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten