zondag 1 december 2013

Healthy Shakes


Afgelopen week probeerde ik een paar nieuwe variaties van Healthy Shakes. Bosbessen, appels, bananen en wortels zijn al vaker voorbij gekomen in mijn fruit shakes, maar ik had nog niet eerder peren toegevoegd. Aangezien ik afgelopen week een voorraadje peren in huis had, heb ik verschillende combinaties uitgeprobeerd. En mijn conclusie: voor herhaling vatbaar. Zeker de appel-peren shake met (diepvries) bosbessen is na een looptraining echt een hele fijne (koude) boost om je verloren energie weer mee aan te vullen. Bekijk de foto's!


 Appel - Peer - Bosbessen
Appel - Bosbessen

Appel - Peer - Banaan

Appel - Peer - Banaan - Wortels

Wordt gemotiveerd tot A - Healthy Lifestyle en volg mij via Instagram (healthylifenl) 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten