vrijdag 28 maart 2014

Gympen vs Pumps


Yes, het is weekend. Dag werk-look. Hallo weekend-look!
Elke keer voor een avond stappen sta ik weer voor de keuze: ga ik voor mijn gympen of trek ik mijn pumps aan met pijnlijke voeten als gevolg? Voor welke schoenen ik kies, ligt meestal aan de stapplannen van die avond. Als er een night out tot 's ochtends vroeg op het programma staat dan trek ik no way high heels aan. Maar voor een avondje borrelen, zijn pumps een prima schoeisel.

Om de keuze misschien wat makkelijker te maken, ben ik op zoek gegaan naar looks met pumps & en naar looks met sneakers. Beide gekleed, beide netjes, beide een tikkeltje sportief en beide super vrouwelijk. En wat mij betreft, vallen beide in de categorie stap & borrel proof. Wat is jouw mening?


















Foto's van look 1 t/m 6: Anna Rike
Foto's van look 7 t/m 11: Lovely by Lucy 
Foto's van look 12 t/m 14: Six Feet From The Edge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten