woensdag 19 maart 2014

Hello spring


Het is weer (bijna) lente. Heerlijk vind ik het! Mijn zonnebril zit weer standaard in mijn tas en mijn winterjas is de kast weer in. Gister ging ik een dagje naar huis. Er stond een run van 14km op de programma en niets is fijner dan hardlopen door duinen & bossen. Het hardlopen ging helaas iets minder soepel, maar de 14km zijn weer aangetikt. Bij thuiskomst ben ik snel onder de douche gesprongen, omdat ik 's middags met mama ging high tea'en. Uren gekletst, teveel gegeten en weer genoeg thee gehad voor vandaag. Oh, wat heb ik genoten! Aansluitend hebben we nog even samen door de bossen gewandeld om al het lekkers even te laten zakken. Waar gaat dit onsamenhangende verslag van gisteren naar toe zul je denken? Het wordt weer groen buiten; hello spring!

Nog even en dan gaat de klok weer een uur vooruit en dat betekent lange avonden. En als de temperatuur dan ook nog even stijgt, dan zijn de avonden op de bank onder een dekentje weer verleden tijd. Hallo lente, hallo avonden op het terras, in het park of op het balkon. Oh, wat kijk ik er naar uit!

Naast dat het buiten inmiddels lente begint te worden, haalde ik afgelopen week ook de lente (alvast) in huis. Ik kocht een bosje narcissen, welke nog moesten uitkomen. Day by day zag ik de bloemen zoeken naar licht. En aangezien er de afgelopen week genoeg licht was met de vele uurtjes zon buiten, kwamen de bloemen heel mooi uit. Ik heb van elke dag een foto gemaakt. Like it or not, ik geniet nog steeds van de bos die lente staat uit te stralen in mijn huis. Hello spring, nice to see you! 





Geen opmerkingen :

Een reactie posten