woensdag 2 april 2014

Schoenen: mijn (comfortabele) favorieten


Give a girl the right shoe, and she can conquer the world. - Marilyn Monroe

Als je een blik in je (schoenen)kast werpt, welke schoenen zijn dan jouw favoriet? Als ik denk aan fijne schoenen, dan kom ik uit bij mijn All Stars, mijn Vans, mijn Nike's, mijn Uggs, of mijn Hidden Heels van River Island. Geef me ongelijk, maar niets is fijner als een paar gympen aan je voeten. 

Voeten hebben het tijdens het trainen voor een marathon redelijk zwaar te verduren. Het gezegde: "Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden" kan veranderd worden in "Wie een marathon wil lopen, moet pijn lijden". Dat klinkt iets erger dan het is, maar 24/7 op high heels, mij (momenteel) niet gezien. Zowel mijn benen als mijn voeten vragen momenteel om wat extra comfort en daarom loop ik dagelijks op een van mijn favoriete gympen of sneakers: basic All Stars, fijne Vans, oldskool Nike's of comfi Uggs. 

Wat is jouw favoriete comfortabele schoen?

Luxury must be comfortable, otherwise it is not luxury. - Coco Chanel

Geen opmerkingen :

Een reactie posten