woensdag 16 juli 2014

Hi there, from Croatia


Doing what you like is freedom. Liking what you do is happiness. 

Hi there! Tijd voor een, voor mijn doen, onverwachte blog. Waarom? Omdat ik er enorm veel zin in had. Even achter m'n laptop kruipen voelt niet direct als iets wat ik aan vakantie koppel, maar toen we net terug kwamen in het appartement, we neerstreken op ons balkon met uitzicht over Vodice en in de verte de zee en we een koude fles witte wijn opentrokken, bedacht ik me dat ik zin had om een bezoekje te brengen aan mijn blog. Et voila!

Wat vorig jaar begon als iets nieuws, krijgt nu zelfs aandacht tijdens mijn vakantie. Iets wat aan de ene kant gek voelt, maar aan de andere kant ook iets vertrouwds heeft. Het voelt als een soort van bevestiging van een (nieuwe) hobby. Stil staan, nadenken en het opschrijven. Bezig zijn met A - Healthy Life.nl, ik vind het écht leuk om te doen.

Dat gezegd hebbende is het tijd voor een kleine impressie van een aantal dagen Kroatië, waarin zowat alles al de revue heeft gepasseerd. Slapen op het strand, een boek lezen op het balkon, een boot huren en de hele dag op het helderblauwe water spenderen, 's ochtends koffie drinken en 's middags een glas koude witte wijn bestellen op een van de vele terrasjes en tussendoor op zoek gaan naar de lekkerste smaken ijs. Maar ook mountainbiken door de bergen, bijkomen op een uitzichtpunt, om vervolgens de "extreme route" naar beneden te nemen en worden verrast door een adrenalinekick. Ja, ik geniet. Van elke dag, van elk moment.

Life is short, live it. Love is rare, grab it. Fear is awful, face it. Memories are sweet, cherish it. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten