maandag 11 augustus 2014

Days on Instagram

Een nieuwe rubriek: my days on Instagram. Geen idee of ik er een wekelijkse regelmaat in ga brengen, maar voor nu een overzicht van foto's van mijn Instagram

Vorige week maandag zat mijn vakantie erop: back to bussiness. Het is altijd even wennen zo na een vakantie, maar in no time zat ik weer in mijn ritme. Ik moest enkele keren 's avonds werken, waardoor ik 's ochtends alle tijd had om met de hond te gaan wandelen en ik kan wel zeggen dat ik inmiddels gewend ben aan de early morning walks. Niet altijd even relaxt om 's ochtends vroeg de deur uit te moeten, maar als je dan verwelkomt word door een prachtige zonsopkomst maakt dat alles weer goed.

Met het einde van de vakantie in zicht besloot ik mijn trainingsweek weer op te pakken en wilde ik weer wat gezonder gaan eten. En dat voelt goed! Ik ging weer 3x hardlopen, at veel Granny Smith appels (nieuwe verslaving) en maakte weer eens healthy shakes. Dit keer een met mango, banaan en havermout; aanrader. 

Daarnaast ontdekte ik een nieuw restaurant (waar ik zeker nog eens wil terug komen, dus daarover later meer), dronk ik met mijn schoonfamilie biertjes in Olivier en reisde ik in het weekend af naar Rotterdam voor een verjaardag. Rotterdam voelt op de een of andere manier altijd weer als thuiskomen en wat is de oude haven toch leuk. 

Happy monday you all. 
Op naar een nieuwe week. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten