dinsdag 19 augustus 2014

Days on Instagram


My days of Instagram van vorige week. Een week vol healthy food en nieuwe smoothies die ik uitprobeerde. En daarnaast een beetje werken, een beetje studeren, drie keer hardlopen en tussendoor veel tijd spenderen met mijn kleine pup.

Ook gezien dat verse stukjes kokos in de aanbieding waren? Ik kwam er tijdens het boodschappen doen achter en werd direct enthousiast. Tijdens mijn reis in Ghana was dit mijn favoriete snack en dus laadde ik mijn mandje vol om tijdens het studeren bij weg te dromen. Lekker en heel healthy, evenals mijn ontbijt met havermout, koffie en bramen. Mmm.

Tussendoor dronk ik regelmatig koud water met citroen en verse munt en maakte ik verschillende smoothies. De recepten voor de smoothies komen binnenkort online, maar wat betreft het water: ik zet standaard een grote kan met water, schijfjes citroen en munt in de koelkast. Heel simpel en veel lekkerder dan gewoon water.

Ik heb geen abonnement op een tijdschrift, dus ik koop zo af en toe een tijdschrift om lekker doorheen te bladeren. Beentjes op de bank, kop thee ernaast en inspiratie opdoen. Love it. Net zoals het lezen van een boek. Nu staat dat na de vakantie wel weer op een laag pitje, maar een boek doorbladeren ter inspiratie kan natuurlijk ook. Het boek wat je ziet op de foto is het BodieBoost BikiniBoost boek wat ik mocht ontvangen én mag weggeven. Check de win-actie en doe mee.

Een #selfie, hate it or love it. Ik heb er een haat-liefde verhouding mee, dus zo af en toe komt er een #selfie online. Net zoals bovenstaande knipoog.


It's not selfish to love yourself, take care of yourself & to make your happiness priority. It's necessary. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten