vrijdag 15 augustus 2014

Running & Yoga Fashion: Net a Sporter

net-a-porter.com
Net a Porter, worlds premter online luxury fashion destination, heeft een uitbreiding in het assortiment en wel op het gebied van sport. Ik bekeek de running & yoga collectie en werd (hoe kan het ook anders) heel enthousiast. Ik heb een aantal items voor je geselecteerd. Wees voorbereid, want na het zien van deze sportkleding is de drang om je winkelmandje vol te laden groot.

Run. Run faster, run sleeker in the most modern innovations in breathable, durable, design-focused running wear. 



Yoga & Dance. Move with power and grace in second-skin clothes that are flexible and utterly flattering. 


Mijn favorieten? Aangezien ik van basic kleuren houd bestaan mijn favorieten uit het zwart/grijze Falke running jacket, de Nike "Modern Tempo printed shell running" short, de Bodyism "I am shiny paneled strech jersey" lange tight, de Nike free 5.0 mesh sneakers en de Bodyism "Lily printed stretch sports bra". 

En wat betreft de yoga kleding: ik houd van de combinatie wit met lichtgrijs. Dus de lichtgrijze Live the process "stretch jersey tank & shorts" met de witte Adidas by Stella mcCartney "Climate sports bra": I would like to invite you in my shopping bag. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten