maandag 25 augustus 2014

Mijn trainingsweek


Vorige week plaatste ik geen trainingsweek online en ik ondervind direct de gevolgen. Geen trainingsweek; is niet hardlopen. Twee weken geleden liep ik keurig al mijn trainingen. Vorige week zondag liep ik zelfs na werk nog in de stromende regen keurig mijn rondje van 7km. Vol hardloop energie nam ik vorige week deel aan de Run & Juice club, om vervolgens dinsdag genoodzaakt een rustdag in te plannen vanwege spierpijn. En ook woensdag deed ik niets, omdat ik mijn buikspieren nog steeds flink voelde. Ik merkte al snel dat het een smoesje was om niet te gaan, maar wist mezelf niet te motiveren. Een rust-ritme wat aan de ene kant aan me knaagde, maar me aan de andere kant ook heel goed beviel.

Ik nam correctie neem mezelf voor dat ik het hardlopen komende week weer op pak, dus hierbij mijn trainingsweek voor aankomende week:
  • 20 - p - 20 - p (2x 20min., p = 5min. dribbelen)
  • 30min. duurloop
  • Duurloop 60min / 10km 
Zoals de quote hierboven: Run. You just run. Doe je mee? 

1 opmerking :

  1. Haha! Told you dat je je buikspieren zou gaan voelen! ;) Succes deze week! You can do it!

    BeantwoordenVerwijderen