woensdag 13 augustus 2014

WIN: BodieBoost - BikiniBoost


Was jij aan het begin van deze zomer fit for summer, of heb je jezelf voorgenomen volgend jaar je lijf iets meer bikiniproof te maken? In het tweede geval heb ik iets leuks voor je: een WIN-actie met het nieuwste boek van BodieBoost: BikiniBoost!

Enkele weken geleden ontving ik het nieuwste boek van Charlotte Willems. Charlotte Willems heeft een methode ontwikkelt, genaamd BodieBoost, om af te vallen. Haar slogan: hét dieet waarbij snoepen moet en afvallen leuk wordt.

Ik ben zelf niet bewust bezig ben met afvallen, dus ik heb geen ervaring met afvallen via de BodieBoost-methode of enig ander vergelijkingsmateriaal. Wat ik wel heb is enige kennis en ervaring met gezonde voeding en doeltreffende work-outs, iets waar het boek BikiniBoost voor een groot deel mee gevuld is. De titel van het boek zegt het eigenlijk al, dit boek is ervoor bedoeld om je lijf bikiniproof te maken. De BikiniBoost methode richt zich naast het afvallen (via de BodieBoost methode) op work-outs. Armen, billen, benen, buikspieren, alles komt aan bod. Je vindt in het boek duidelijke oefeningen, een work-out kalender, vier weken schema met (week en dag) menu's, tips hoe om te gaan met een vakantie, bbq, feestje of festival waar ongezond eten toch op de loer ligt en je vindt er veel verschillende recepten.

Dus wil je naast afvallen ook fit (for summer) worden? Dan raad ik je aan mee te doen met deze WIN-actie, want ik mag een BodieBoost BikiniBoost weggeven.

Hoe kan je meedoen?
  • Laat een berichtje achter waarin je aangeeft dat je mee wilt doen met de BikiniBoost WIN-actie
  • Like A - Healthy Life.nl op Facebook klik hier
De winnaar is Inez Boesten. Stuur een mailtje naar info@a-healthylife.nl en ik neem zsm contact met je op! 

6 opmerkingen :

  1. Joehoe, ik wil hier wel aan mee doen! Bikiniproof duurt zeker nog tot volgend jaar, maar wellicht mooi om de eerste kilootjes te verliezen en wat leuke stappen te maken met oefeningen. Ik hoop dan ook dat het boek van Charlotte Willems me hier binnenkort bij kan helpen! :-)
    Groetjes, Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik doe mee, doeltreffende workouts zijn heel welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik doe mee! Kan ik zeker gebruiken na een vakantie met TE veel lekkere Italiaanse pasta's en ijsjes ;-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook mee! Kan dit boek goed gebruiken om er op die manier voor te zorgen dat ik wat meer van mijn lichaam ga houden. En meer bewust wordt van oefeningen en voeding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Lijkt me een interessant boek. Ik doe mee! Likete je al op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa ik wil! Begin oktober ga ik op vakantie. Dit boek zou perfect uitkomen om me hopelijk wat zekerder te laten voelen in bikini.

    BeantwoordenVerwijderen