dinsdag 2 september 2014

Days on Instagram

Het idee achter my days on Instagram was eigenlijk om jullie een overzicht te geven van de foto's die ik de afgelopen week op mijn Instagram had geplaatst. Maar nu ik er wekelijks mee bezig ben voelt het meer als een weekoverzicht. Afijn, wat het ook is, hoe je het ook wilt noemen, hierbij een overzicht van foto's van afgelopen week.

Waar ik twee weken geleden maar twee dagen hoefde te werken, mocht ik vorige week weer keurig vijf dagen op het werk verschijnen. Een drukke week met veel afspraken, maar tegelijkertijd ook een fijne week met veel healthy food, fijne relax momenten en een avond met vriendinnen.

Vorige week postte ik al drie recepten voor een gele, roze en paarse smoothie (check), maar deze week maakte ik weer eens groene smoothies. En om in de groene sferen te blijven, ik trakteerde mezelf op een van mijn favoriete salades: een geitenkaas salade met walnoten. Genieten!

Zoals ik al zei het was ook een week van fijne relax momenten. Even op de bank (in het zeldzame zonnetje tussen de buien door) een tijdschrift door bladeren en inspiratie opdoen. Of het voorstel doen op de mail om een hapje te gaan eten in de stad en opeens met acht vriendinnen aan tafel zitten, om vervolgens nog verder te kletsen met heel veel drankjes bij een gezellig feestje. Of gewoon op de zondagavond, samen thuis op de bank met een glas rode wijn de week afsluiten.
Ja, het was een drukke, maar fijne week.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten