maandag 1 september 2014

Mijn trainingsweek



Een week met 3 trainingen en maarliefst 28km op de teller en wow, wat voelt dat goed! Ik heb eindelijk weer mijn vertrouwde hardloop-ritme te pakken en dat maakt dat elke run beter, makkelijker, en dus relaxter gaat. De 10km afgelopen zondag vlogen voorbij. Ik dacht dat ik een heel rustig tempo liep, maar telkens als ik op mijn Garmin keek, had ik een pace rond de 5.15/5.30. Voor mijn doen snel voor een relaxte duurloop. Maar wat nog leuker was, ik was totaal niet moe. Ondanks een hoger tempo had ik het gevoel dat ik nog makkelijk een aantal km door kon lopen en dat geeft vertrouwen. Kom maar op met die lange(re) duurlopen.

Hierbij mijn trainingsschema voor deze week:
  • 8 x 2min. (p = 2min. dribbelen)
  • 30min. duurloop
  • Duurloop 85min. / 12km

Geen opmerkingen :

Een reactie posten