maandag 22 september 2014

Weeks on Instagram


Voor je het weet zijn er weer enkele weken voorbij. Soms heb ik het idee dat ik twee dagen in één werk en daarentegen voelen mijn vrije dagen soms aan als dagen van 48u. Ik wissel de drukke dagen af met ultiem relaxte dagen, net zoals vandaag. Uitslapen, huisje schoonmaken, uren met de hond wandelen, bloggen en koffie drinken in de stad. En vanavond? Ik denk dat ik mezelf een glas wijn gun na mijn overwinning van gisteren. Voor diegene die het nog niet weet: ik deed mee met de Dam tot Dam classic: 145km wielrennen en ik reed hem uit! Daarover binnenkort meer in een uitgebreid verslag, maar voor nu een terugblik naar de afgelopen weken: my weeks on Instagram!




Truffelkruidnootjes! De Sint en zijn pieten laten nog even op zich wachten, maar het lekkernij is er weer. Volgens mij lagen ze nog geen dag in de supermarkt of ik had in mijn mandje liggen, of beter gezegd: ze zaten in mijn buik. Truffelkruidnootjes, pure chocolade kruidnootjes of zelf gebakken kruidnootjes, love it, ondanks het enorme no-health gehalte.



Om mijn truffelkruidnootjes weg te balansen (mooi werkwoord?!) creëerde ik verschillende groene smoothies en maakte ik sinds lange tijd weer eens een raw cacao mugcake met frozen forest fruit. Kop koffie erbij en een beter ontbijt kan ik me niet wensen.


Hij wordt groter, mooier, liever, ondeugender en veeleisender. Veel tijd gaat op in de opvoeding van zo'n kleine draak, maar wat is het leuk! De puppy-cursus is inmiddels gestart, eens kijken wat dat op gaat leveren aan gehoorzaamheid. Wat betreft de schoenen: No, these shoes are not made for walking.


Ik moest veel zaterdagen werken, maar daarom probeerde ik de vrije (zater)dagen optimaal te benutten. Zo was er een zaterdag dat ik 's middags de stad in ging voor nieuwe herfstkleding, het terras op dook om te genieten van het nazomer-zonnetje, kaasjes kocht op de markt om deze vervolgens thuis op een plankje uit te stallen en een glas rode wijn erbij. 's Avonds stond er nog een feestje met vriendinnen op de planning om mijn zaterdag compleet te maken, dus ja, over fijn gesproken, dit was zo'n heerlijk vrije dag.



In mei kreeg ik het bericht dat ik geselecteerd was voor het CEP Losse Veter vrouwen team. Enkele weken later hadden we een fotoshoot met fotograaf London Loy en daar ontving ik laatst de foto's van, zoals bovenstaande.

Om vervolgens af te sluiten met een enorme happy selfie en mooie quote: You don't need a reason for doing everything in your life. Do it because you want to. Because it's fun. Because it makes you happy!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten